marți, 9 noiembrie 2010

Manevra navei

Am instalat programul primit de la profesorul de CNNR primit cu cartea lui si la deschiderea lui primesc urmatoarea eroare din imaginea alaturata: "1.0 is not a valid floating value."

Nu apuc sa fac nimic, vreun ok sau cu atat mai putin sa introduc parola de acces caci fereastra se inchide imediat. Am inteles ca altor colegi le-a functionat; are cineva idee care sa fie problema ? Ma gandesc ca poate nu am eu instalat vreun java... ceva de genul acesta. De mentionat ca folosesc Windows XP SP3.
Manevra navei si generarea scenariilor de navigatie.

Astept pareri spre rezolvarea problemei. Multumesc.

Un comentariu:

  1. am aflat care era problema:
    programul lucreaza cu "." in loc de "," la lucrul cu zecimale iar sistemul meu de operare avea selectat limba romana in setari regionale si, implicit, folosea virgula in cazul zecimalelor si nu punct cum face "un bun marinar" - vorba cuiva.
    astfel, in control panel - date, time, language & reional settings - change format of numbers, dates & times (calea poate sa difere in functie de sistemul de operare) trebuie setat pe english (UK) sau english (US).

    RăspundețiȘtergere

nu uita de reguli!