vineri, 24 decembrie 2010

A trecut si 2010...

Intr-o goana nebuna, sub febra acestei perioade, printre toate evenimentele de zi cu zi, iata vine si Craciunul, apoi noul an. O perioada pe care am asteptat-o poate chiar de cu un an in urma. Nu ne bucuram ca mai trece un an din viata noastra si ca vom fi mai in varsta cu un an, dar poate ne bucuram de realizarile ce le-am avut in 2010.
Privim in urma catre anul ce tocmai se incheie si incercam sa rememoram toate realizarile, sau ce nu ne-a reusit si am pasat pe noul an, lucrurile bune pe care le-am facut, dar si cele mai putin bune si ne gandim cum sa facem ca in noul an sa fim mai buni - fie ca sufleteste, fie in ceea ce ne-am propus sa infaptuim. Inca un an cu examene, fie ca le sustinem - ca studenti, fie ca suntem profesori si atunci o facem de cealalta parte a "baricadei", noi provocari - si totusi aceleasi, poate chiar voiaje pentru unii, si lista ar putea fi lunga de aici incolo. 
Cert este un singur lucru: 2010 ne flutura batista si ramane in urma, pe un cheu numit TRECUT, iar noi urcam pe un vapor numit 2011 si mai sunt  Unii dintre noi sunt poate suparati pe el, si-au dorit mult aceasta despartire, altii poate sunt melancolici si ar fi vrut sa mai ramana macar un pic. De oricare parte a-ti fi colectivul cadet de Romania va doreste ca sarbatoarea Craciunului sa va gaseasca cu liniste si bucurie in suflet iar Noul An sa va aduca impliniri si noroc.


Craciun Fericit !
La Multi Ani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu uita de reguli!