miercuri, 19 ianuarie 2011

Ori suntem studenti, ori nu mai suntem...

Revin dupa ceva vreme buna asupra acestui post, desi, nu ma asteptam sa o fac. Si asta in urma a doua comment-uri pe care am fost nevoit sa le moderez datorita continutului neadecvat si obscen, nicidecum pentru ca m-as fi simtit ofensat personal. [acest lucru mi l-am asumat in momentul in care am creat acest loc] Ofensive in ce sens? Pai, e simplu, cuvinte despre care vorbeam candva in politica de comentarii a acestui blog. 
Pentru cei care nu sunt la curent cu despre ce vorbim aici, sa dea o tura mai intai aici, iar problema - in viziunea unora, este asta (vezi poza din stanga, jos).
Ne doream sa revenim cu altfel de postari in 2011, odata cu update-ul acestui blog pe care il si anuntam cu aceasta ocazie, dar inainte de asta voi lua pozitie fata de acele comentarii. 
Beam o cafea cu colegii si primesc un e-mail prin care sunt instiintat de doua comentarii pe prezentul blog la articolul de mai sus. Pe scurt, comentatorii incearca sa scuze ipostaza in care a fost surprins unul din studenti la un eveniment cum ca ba "poate era cautat de la serviciu", si incepe respectivul personaj sa imi descrie la cat ajunge taxa pe un an de facultate la ANMB (a se intelege de aici ca acei bani trebuie si ei munciti cumva), de parca eu vin de pe Venus si nu stiu; ba ca sa imi vad de alte comentarii si sa nu ma bag in "chestii grele", etc. Cel de-al doilea comentariu, pfff... no comment. Deocamdata.
In alta ordine de idei, ajung acasa si gasesc pe messenger urmatorul mesaj:
Ea*: buna
Ea: pot sa te deranjez 2 minute ?
Eu: spune
Ea: te rog frumos sa stergi poza acea cu studentul jucanduse pe telefon .
Ea: ii strici reputatia si ii creezi probleme cu profesorii
dupa cateva minute in care eu nu am raspuns in niciun fel...
tot Ea: e ok ?
Eu, firesc, tot nimic... pentru ca nu eram eu in fata calculatorului cand am primit acest mesaj, ci altcineva. E drept, am intrat in cele din urma in posesia mesajului, si admit ca am inteles pe deplin, abia acum, sensul si fondul mesajului. 

Si hai sa vedem ce am inteles eu din aceste mesaje / comment-uri:
- inteleg ca esti un tip "popular" - da, tu cel din fotografie, din moment ce ai sustinatori si pe deasupra si foarte inversunati;
- inteleg ca esti activ in ceea ce priveste activitatile studentesti - te-am vazut;
- inteleg ca, desi ai observat ca se fac poze in aula, nu te-a interesat in ce ipostaza vei fi surprins... si mai inteleg ca acum iti pare, cumva, rau ca s-a intamplat ceea ce s-a intamplat; 
- imi permit, de asemenea, sa banuiesc doar, ca daca aceasta fotografie ar fi fost postata pe facebook-ul tau nu a-i mai fi facut atata zarva;
- inteleg - din pacate - ca sustinatorii tai sunt destul de putin educati din moment ce nu se pot exprima intr-un limbaj decent.

Si hai acum sa vedem ce ar fi trebuit sa intelegi tu, si asta de la bun inceput:
- este impetuos necesar sa intelegi ca aceasta fotografie este preluata (cu tot cu sursa) de pe site-ul oficial al Academiei Navale "Mircea cel Batran", institutie unde studiezi;
- si la fel de necesar este ca tu sa fi stiut ca daca imi trimiteai un e-mail, un mesaj pe messenger sau chiar si cu un comment DECENT, acum lucrurile ar fi stat altfel;
- cred ca in aceeasi masura ar fi trebuit sa sti ca este mult mai probabil ca un profesor sa vada poza cu tine pe site-ul anmb[punct]ro, decat sa o vada aici si ca urmare sa iti fie afectata reputatia. by the way, poza cu tine inca este acolo si primul loc unde ar fi trebuit sa incerci a interveni sunt administratorii anmb.ro; 
- crezi ca profesorii ar aprecia mai mult sa vada modul in care te sustin pe tine colegii decat faptul ca ai raspuns la telefon in momentul in care ai fost contactat ?
Stiu si eu cat de plictisitoare sunt multe din intrunirile la care amandoi am participat, dar de aici pana la amenintari si alte lucruri de genul acesta, e cale lunga. Take care!

Ca si concluzie, sunt dispus sa scot poza de pe blog daca tu esti dispus sa iti ceri scuze pentru comentariile trimise de amicii / sustinatorii tai.
Vezi ce simplu ar fi putut sta lucrurile ?

Catre ceilalti cititori: nu am putut sa las publice acele doua comentarii despre care vorbeam mai sus deoarece nu vreau sa fac obisnuite astfel de lucruri. Ne intalnim la vapor, vorbim ca la vapor, aici vorbim doar despre vapoare, nu ca la vapor. 

*mi-am permis sa scriu "EA" dat fiind faptul ca din cadrul id-ului se putea extrage un nume de fata si a se mai intelege ca mai sus este citat din ce am scos de pe y!messenger

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

nu uita de reguli!